top of page

Maak superfans van je nieuwsbrieflezers!

E-mailmarketing uitbesteden

Jaƫl Hofwijks-3.jpg

Je e-mailmarketing uitbestenden? Laat je e-mailmarketing schrijven door een ervaren copywriter.

E-mailmarketing is hot! Aan je nieuwsbrieflezers kun je namelijk bakken met geld verdienen. Maar dan moet je het natuurlijk wel goed doen.ā€‹ā€‹

ā€‹

Nu denk jij waarschijnlijk: ja, maar hoe dan?

 

Je snapt namelijk ook wel dat mensen inmiddels tientallen mails per dag ontvangen. En dat jouw mails er echt uit moeten springen, om op te vallen in de massa.  

ā€‹

Gelukkig heb ik kennis van marketing psychologie en schrijf ik voor jou de e-mails waar je wƩl op wilt klikken. En vervolgens met veel plezier leest.

"Jaël weet altijd mijn gedachten in realiteit om te zetten. Ze maakt een vertaling van de dingen die ik denk en voel en weet ze precies goed over te brengen. Ze is creatief, denkt actief mee en is fijn om mee samen te werken, omdat zij zich heel erg inleeft in de klant. Op naar meer samenwerkingen."

- Moreira Paskald, Creative Strategist

Jaƫl Hofwijks-4_edited.png
Jaƫl Hofwijks-4_edited.png

Kies jij ervoor om
e-mailmarketing uit te besteden?

E-mails die jouw droomklanten in beweging brengen!

 

Warme leads die maar al te graag naar je website doorklikken.

ā€‹

Verhoog je omzet zonder constant sales te moeten doen.

ā€‹

7 - 10 marketing e-mails geschreven volgens de marketing psychologie principes.

 

Leuk geschreven, zoals je dat zelf zou doen, maar 2x zo effectief.

ā€‹

Onderzoek naar je aanbod, bedrijf Ć©n droomklanten.ā€‹ā€‹

ā€‹

E-mailmarketing v.a. € 525,-

Allow me to introduce myself...
Ik ben Jaël

en tijdens het adviesgesprek ga ik op zoek naar alle verbeterpunten van jouw website.

 

Ik help je jouw unieke verhaal op papier te zetten en van je huidige website een converterende machine te maken. Daarbij maak ik gebruik van mijn jaren ervaring als redacteur, copywriter en ondernemer. Met m'n voorliefde voor marketing psychologie weet ik jouw klanten op een authentieke manier te overtuigen om voor jou te kiezen.

 

Ik let niet alleen op je teksten, maar denk ook graag met je mee bij het vormgeven van de copy.

 

Zodat écht alles tot zijn recht komt. Noem me onderdeel van je team, je vertaler of gewoonweg je copywriter. ā€‹

ā€‹

I got you!

Jaƫl Hofwijks-1.jpg

Mijn werkwijze 

Match call .01

Na het invullen van het aanmeldformulier kun je gelijk een match call inplannen. Tijdens de (virtuele) kennismaking kijken we of het match is. Pas ik bij jouw visie, maar ook: is jouw visie iets dat ik in woorden kan vertalen? Blijken we een match? Dan ontvang je van mij een terugkoppeling via de mail en een offerte. Ga je akkoord? Mooi, dan gaan we door naar stap 2.

Schrijven .03

In fase drie ga ik lekker voor je aan de slag. Maar omdat copywriting vooral schrijven en herschrijven is, kan deze fase even duren. Tussendoor voorzie ik je natuurlijk van updates.

Voorbereiding .02

In de tweede fase maak ik een Google Drive map voor je aan. Daarin vind je straks alle teksten en ons naslagwerk, zoals je klantprofiel of een zoekwoordenonderzoek. De voorbereidingsfase is ook gelijk mijn onderzoeksfase. Ik wil alles over jou en je ideale klant weten. Zodat de klant zich straks aangesproken voelt, zoals jij dat in real life zou communiceren.

Aanleveren .04

Je tekst is af! Je hebt nu recht op 2 feedbackrondes En na de laatste feedbackronde, kunnen de teksten eindelijk online! Gefeliciteerd met je nieuwe teksten!

FAQ's!

  • Ik heb net mijn aanvraag ingediend. Wat kan ik nu verwachten?
    Op werkdagen neem ik binnen 24 uur contact met je op voor het inplannen van een kennismakingsgesprek. Blijken we, tijdens het gesprek, een match te zijn? Dan gaan we aan de slag met een concrete tijdlijn, waarin we samen naar jouw eerste online post toewerken. Van mijn ontvang je daarvoor een onboarding document en pakket. En je eigen omgeving in Notion. In de tussentijd blijven we in contact!
  • Hoeveel nieuwe volgers kan ik tijdens onze samenwerking verwachten?
    Tijdens onze samenwerking ligt mijn focus vooral op hoe jij jezelf online neerzet. Met als voornaamste doel: van je volgers klanten maken. Natuurlijk kunnen wij het vergroten van je zichtbaarheid in de doelstellingen verwerken. Maar omdat ik geen marketingprofessional ben, kan ik daar geen beloftes over doen. Ben je op zoek naar een professional in de marketing? Kan ik je altijd naar een paar van mijn collega's doorverwijzen.
bottom of page
1054270506082455